Kliendid küsivad

Enne ostu sooritamist, soovivad paljud meie kliendid põhjalikumalt tutvuda laos oleva sortimendiga, materjali tehniliste omadustega aga ka saada vastuseid küsimustele müügiprotsessi ning kauba väljastamise kohta.

All on toodud meie klientide kõige sagedasemad küsimused.

Kas Te teenindate ka erakliente?

Jah, hea meelega pakume oma tooteid nii äriklientidele, kui ka eraisikutele.
Kui mõni toode jäi silma ning soovite saada rohkem infot, täitke kodulehel olev päringu vorm, saatke meile päring e-maili teel tellimus@probex.ee või helistage meile telefonil 6020167.

Mis on tellimuse miinimum kogus?

Laost pakutava materjali minimaalne tellimuse kogus on 1 plaat.

Kas maksta saab ainult ülekandega?

Materjali eest saab tasuda nii ülekandega ettemaksuarve alusel, kui ka kaardi- või sularaha maksega kohapeal laos vahetult enne kauba väljastamist.

NB! Seoses COVID-19 leviku ennetamise eesmärgil riigis kehtestatud piirangutega, toimub tasumine ainult ülekandega. Sularaha- ega kaardimakseid hetkel vastu ei võeta. Tegemist on ajutise meetmega. Jäägem terveks!

Mis kellani saan materjalile järgi tulla?

Viimane aeg laadimiseks kohale jõuda on kl 16.30.

Kas Teie juures saab ka mõõtu lõigata?

Materjali lõikamisteenust meie ettevõte ei osuta. Soovi korral hea meelega jagaksime mõne ettevõte kontakte, kes võiks Teid materjali lõikamisega aidata. Küsige rohkem infot meie spetsialistidelt: tellimus@probex.ee; tel. 6020167.

Kas saate materjali transportimisega aidata?

Teeme koostööd erinevate transpordiettevõtetega. Soovi korral, hea meelega aitame korraldada materjali vedu Teie sihtkohta.

Kas transpordifirma laadib mulle materjali auto pealt maha?

Reeglina teostavad veofirmad ainult vedu, mis ei sisalda mahalaadimisteenust. Seega peaks materjali mahalaadimiskohas olema piisavald tööjõudu (ning vajadusel ka tehnikat) materjali koheseks mahalaadimiseks.